FANDOM

Coc wizard.png
"The Wizard is a terrifying presence on the battlefield. Pair him up with some of his fellows and cast concentrated blasts of destruction on anything, land or sky!"

Wizard:it eli velhot ovat yksi Clash of Clansin ostettavista sotureista. Ne ovat tavallisen parakin seitsemäs joukko ja ensimmäinen käytettävissä oleva joukko (tutoriaalissa). He ovat hyvin samankaltaisia kuin jousiampujat, sillä hän voi myös ampua muurien yli. Velhoilla ei ole minkäänlaista erityistä kohdetta; he yksinkertaisesti hyökkäävät lähimmän rakennuksen kimppuun ja jos lähistöllä on klaanilinnan joukkoja tai Sankareita, he hyökkäävät niiden kimppuun ja niiden kuoltua hyökkäävät senhetkisen lähimmän rakennuksen kimppuun.

Strategia Muokkaa

  • Velhojen kyky ampua tulipalloja muurien yli auttaa niitä hyökkäämään muurien takaa.
  • Velhot tekevät suhteessa eniten vahinkoa tilaansa kohden, mutta he eivät pärjää yksin taistelussa ilman kestäviä apujoukkoja, kuten barbaareja tai jättiläisiä.

Triviaa Muokkaa

  • Pelaajalla voi olla samanaikaisesti korkeintaan 60 täysitasoisilla armeijaleireillä.
  • Velhot ovat sitä tehokkaampia pienissä määrissä, mitä pienemmällä tasolla he ovat.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki