FANDOM

Barbarian CoC

Barbaarit (Barbarians) ovat ensimmäisiä sotilaita, joita voi käyttää pelissä (ellei velhoja oteta huomioon). Barbaarit avautuvat, kun kasarmi on tasolla 1.

Ensimmäisestä kolmesta sotilaasta (Barbaari, jousiampuja, peikko) barbaarilla on eniten HP:ta (elinvoima) ja se tekee niistä toiseksi eniten vahinkoa (peikko tekee enemmän).

Kuvaus pelissäMuokkaa

This fearless warrior relies on his bulging muscles and striking mustache to wreak havoc in enemy villages. Release a horde of Barbarians and enjoy the mayhem! These crazy beats will wreck it in a matter of seconds.

HyökkäysMuokkaa

Hyökätessä Barbaareilla ei ole tiettyä kohdetta, vaan ne hyökkäävät suoraan lähimmän rakennuksen tai vihollissotilaan kimppuun. Jos barbaari on viholliskylän rakennuksen kimpussa, mutta lähistöllä on Barbarian King, Archer Queen tai luurankoansan luurankoja, barbaari jättää rakennuksen ja hyökkää sen sijaan niiden kimppuun. Kun viholliset ovat hävinneet, barbaari suuntaa lähimmän rakennuksen luo sen sijaan, että palaisi rakennuksen, jonka kimppuun se ensin hyökkäsi. Mutta heillä ei ole paljoa aikaa ennenkuin kuolevat.

StrategiatMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki